6.00 – 8.15 Przychodzenie dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne. Zabawy swobodne, spontaniczne. Indywidualna praca z dziećmi.
8.15 – 8.30 Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela, w tym zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne o wielostronnym ruchu.
8.30 – 9.00 Przygotowanie do śniadania, Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych.
9.00 – 9. 30 Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania..
9.30 – 10.00 Zajęcia dydaktyczne przewidziane programem nauczania w języku polskim.
10.00 – 10.45 Język angielski Starszaki / Maluchy (we wtorki i czwartki język francuski Starszaki).
10.45 – 11.00 Przygotowanie do drugiego śniadania.
11.00 – 11.20 Drugie śniadanie + zabiegi higieniczne.
11.30 – 12.30 Spacer lub zabawy dowolne w salach.
12.30 – 12.45 Przygotowanie do obiadu.
12.45 – 13.15 Obiad + zabiegi higieniczne.
13.15 – 14.00 Odpoczynek Starszaków (czytanie książeczek, słuchanie muzyki relaksacyjnej).
13.15 – 14.30 Odpoczynek Maluchów (czytanie książeczek, słuchanie muzyki relaksacyjnej).
14.30 – 15.00 Kontynuacja zajęć (zajęcia wyrównawcze bądź praca dodatkowa z dziećmi zdolnymi – w zależności od potrzeb).
15.00 – 15.40 Zabawy dowolne w kącikach tematycznych.
15.40 – 15.50 Przygotowanie do podwieczorku.
15.50 – 16.10 Podwieczorek + zabiegi higieniczne.
16.10 – 18.00 Wspólne zabawy Starszaków i Maluchów (integracja obu grup). Oczekiwanie na rodziców.